אבטחת שיחות ועידה

אבטחת שיחות ועידה

2020-04-07
ההצלחה של העסק שלכם והאבטחה של שיחות הועידה שלכם קשורים זה בזה הרבה יותר ממה שאתם חושבים. אם שיחות הועידה שלכם חשופות, מידע עסקי, שאתם חולקים בחופשיות במהלך השיחה, יכול להגיע לאוזנים הלא נכונות ומשם הדרך לפגיעה בעסק שלכם קצרה.

תנו לנו להציע לכם את רשימה של חמש תכונות, ששירות שיחות הועידה שלכם צריך לכלול כדי להבטיח שהשיחה שלכם תגיע רק לאוזני מי שאתם בוחרים.

1. שליטה ובקרה אונליין

ממשק שליטה ובקרה (dashboard) בזמן אמת מבטיח שבכל רגע נתון אתם יודעים מה קורה בשיחת הועידה שלכם ולפעול בהתאם. מי מהמוזמנים הצטרף או מי מדבר? מי מהמשתתפים יכול לראות את המסך המשותף? הוספה של משתתפים תוך כדי השיחה, מי מורשה לשמוע את הקלטת השיחה ועוד.

2. הצפנת שיחות הועידה

כל המידע המועבר במסגרת שיחה הועידה, כולל הקבצים, הצ'ט והקלטת השיחה מוגן באמצעות SSL.

3. נעילת חדר הישיבות

וודאו כי יש לכם את האפשרות "לנעול" את שיחת הועידה ברגע שכל המוזמנים הצטרפו לשיחה. כך תוכל למנוע ממשתתפים בלתי מורשים להצטרף לשיחה

4. קוד גישה מאובטח

רוב השירותים מאפשרים לבחור בין קוד גישה חד פעמי לקוד גישה קבוע לכל שיחות הועידה. היתרון בשימוש בקוד חד פעמי הוא שגם אם מישהו גילה את קוד הגישה לשיחת הועידה, הוא לא יוכל להיכנס לאף שיחה אחרת. יש שירותים אשר מאפשרים להגדיר קוד כניסה ארוך עד רמה של תשע ספרות, כדי להפוך את פיצוח הקוד להרבה יותר קשה.
חשוב לוודא כי יש לכם בחירה בין האפשרויות השונות ולהתאים את סוג הקוד בהתאם לחשיבות ורגישות שיחת הועידה שלכם.

5. קוד מנהל

לכל שיחת ועידה יש קוד כניסה נוסף למנהל (קוד שלא נחשף למשתתפים). מי שמצטרף באמצעות קוד זה יכול לשלוט במשתתפי השיחה, להשתיק אותם, להגביר ולהנמיך את הווליום ולעשות סדר בשיחה. יש שירותי שיחות ועידה המאפשרים כלים נוספים כמו שליטה בשיחה באמצעות קיצורי מקשי הטלפון ואפשרות למנוע דיבורים מיותרים לפני ואחרי השיחה על ידי הגדרה כי שיחת הועידה תתחיל ותסתים רק כאשר מנהל השיחה נוכח.

זה הבסיס. יש תכונות נוספות אבל אם אין לכם אף אחת מאלה, אתם כנראה לא במקום הנכון עבורם והגיע הזמן להחליף שירות שיחות ועידה

למה לבחור ב QCONF עבור שיחות הועידה שלכם?

אנחנו חברה ישראלית ואנחנו מבינים באבטחה. אנחנו דואגים לכך שרק מי שאמור לשמוע את השיחה שלך ישמע אותה, ומעניקים לך שקיפות ובקרה מלאה בכל שיחה. שירות שיחות הועידה שלנו הוא המאובטח ביותר.
טוב יותר מ-WebEx. טוב יותר מ-GoToMeeting .

בנוסף, כשאתם בוחרים QCONF אתם נהנים מאיכות קול יוצאת דופן, מספרי גישה מקומיים במעל 60 מדינות ומחיר נמוך וקבוע מראש

זמנו שיחת ועידה היום וקבלו מאתנו 5 שיחות ועידה חינם (אין צורך בכרטיס אשראי)
Categories: נוודות דיגיטלית , אבטחת שיחות ועידה , שיחת ועידה