3 סיבות למה (לא) כדאי להשתמש ב GoToMeeting לשיחות הוועידה שלך

3 סיבות למה (לא) כדאי להשתמש ב GoToMeeting לשיחות הוועידה שלך

2017-04-12
פגישות וירטואליות הפכו להיות חלק מה-DNA של עסקים רבים וכלי עבודה מרכזי בשיתופי פעולה בין שותפים עסקיים מכל רחבי העולם. היום בעזרת שיחות ועידה אפשר לקיים סיעור מוחות בין צוותים מרוחקים, פגישות דרקטוריון מרובות משתתפים, פגישות עדכון שוטפות בין משרדים ובעצם לעבוד יחד מבלי להיות מוגבל למקום פיזי והכל במרחק שיחה אחת. העולם הפך להיות שטוח וכולנו כפר גלובלי אחד.

חברת GoToMeeting, מותג מוכר בתחום שיחות הוועידה, מופיעה גבוה בתוצאות החיפוש כשמחפשים 'שירות שיחות ועידה'. יחד עם זאת, מיקום לא בהכרח אומר שאתם מקבלים את המוצר הטוב ביותר שאתם יכולים.
רגע לפני שאתם ממהרים לבחור, הנה כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון:

רמת האבטחה והפרטיות של שיחת הוועידה חשובה לכם? כדאי שתקראו את זה

פתחתם חשבון חדש ב GoToMeeting? מזל טוב, מיד תקבלו כתובת URL משלכם לחדר ועידה פרטי. את הלינק הזה תשלחו למוזמנים שונים כל פעם שתרצו לתאם שיחת ועידה. כתובת הלינק מורכבת משם המשתמש שניתן בפתיחת החשבון החדש. קל לפיצוח? בהחלט! אם למישהו יש את הלינק משיחה קודמת או שהוא הצליח לשחזר את שם המשתמש, הוא יכול להיכנס לחדר הוועידה שלכם גם אם לא הוזמן, והשיחה שלכם, שעד לפני רגע היתה למוזמנים בלבד, כבר לא כל כך פרטית. אז נכון, אפשר לשנות את הלינק ולהגדיר אותו מחדש אבל רוב המשתמשים לא משנים ובכך משאירים פרצה גדולה ברמת האבטחה של שיחת הוועידה שלהם.

אנחנו ב QCONF מתייחסים לפרטיות השיחה שלכם בצורה רצינית. כחברה הפועלת בישראל, אנו מתמחים באבטחה בתחום האינטרנט והתקשורת ודואגים לספק לכם את שיחת הוועידה המאובטחת ביותר. בכל פעם שתזמנו שיחת ועידה דרך השירות, אנחנו נייצר עבורכם קוד גישה ייחודי לשימוש בודד עבור שיחת הוועידה שלכם. אתם גם יכולים להגדיר את אורך הקוד עד רמה של 9 ספרות, מה שהופך את הקוד להרבה יותר קשה לפיצוח.

רוצים פרטיות? הצטרפו לQCONF וקבלו 5 חדרי שיחות ועידה מאובטחים מאיתנו מתנה

לשלם הרבה על שיחות הוועידה שלך ולשמור על אלמנט ההפתעה לגבי גובה החשבון החודשי

GoToMeeting מציעה מספרי גישה מקומיים בכ-18 מדינות ברחבי העולם. יש לכם משתתף ממדינה אחרת? אין בעיה, שלחו לו את אחד המספרים הבינלאומיים ותשאירו לו להתעסק עם התעריפים של ספק התקשורת המקומי שלו או שתציעו לו את אחד ממספרי החינם 1-800, שהחברה מציעה בכ-40 מדינות בעולם, ותשאו בעלויות השיחה עבורו.
לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, אתם תשלמו יותר, והרבה. עד פי עשר בחלק מהמקרים.

אנחנו מציעים מודל ייחודי, מחיר קבוע לשיחת ועידה, ללא עלויות נוספות על כמה זמן אתם מדברים, כמה אנשים מצטרפים לשיחה או היכן הם נמצאים בעולם.
רוצים להוזיל משמעותית את עלויות התקשורת שלכם וליהנות משיחות ועידה ללא הגבלה?

אתם חייבים וידאו בשיחת ועידה כדי שהפגישה תהיה מוצלחת

אתם חייבים לשמוע מה קורה בפגישה כדי שהפגישה תהיה מוצלחת ואתם לא רוצים להיות תלויים ברוחב פס האינטרנט. ועידת וידאו, וידאו קונפרנס ואפליקציות שיתוף מסך מבוססים על טכנולוגית אינטרנט (VOIP) אשר לא תמיד יכולה לתת מענה לאיכות קול טובה ורציפה. איכות סאונד נמוכה, הד שמלווה את השיחה, רעשי רקעוקול מתכתי הן בעיות סאונד נפוצות גם כאשר רוחב הפס של האינטרנט רחב. עם כל ההפרעות הללו, הרצף הטבעי של השיחה נפגע. וכשאתם לא בטוחים מה נאמר או כמה ממה שאמרתם שמעו, מה עוזר לכם הוידאו?

איכות הקול היא אחד האלמנטים החשובים ביותר להצלחת שיחת הוועידה. אתם רוצים שתוכן השיחה יועבר בצורה מדויקת לכולם וגם שהמשתתפים שלכם ירגישו בטחון ששמעו והשמיעו את דבריהם בצורה ברורה. אל תתפשרו על איכות הקול של השיחה שלכם.השתמשו בQCONF לשיחת ועידה באיכות קול הכי גבוהה שיש ב שיתוף מסך וידאו או בלעדיהם

עם מספרי גישה מקומיים במעל 60 מדינות ברחבי העולם, שירות אמין ומאובטח ופיצ'רים מתקדמים וחדשניים, לא פלא שיותר ויותר משתמשים של GoToMeeting עוברים אלינו.
Categories: נוודות דיגיטלית , שיחת ועידה